| youtube videon tekeminen (äänestys) | |
|
|
|
Videon Tekeminen | a) Olisin valmis tekemään videon | | 67% | [ 6 ] | b)ehkä | | 22% | [ 2 ] | c)en | | 11% | [ 1 ] |
| Ääniä yhteensä : 9 | | Äänestys suljettu |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: youtube videon tekeminen (äänestys) Pe Loka 17, 2008 8:57 pm | |
| >elikkä minulla itselläni ei ole minkäänlaista pelikameraa, mutta jos jollain on voisi kuvata >Mooren Videon aihe ehdotus oli, että 20 tyyppii tanssii GH:l ilma armui ja sama aikaa >Esimerkki video ensimmäisessä aiheessa! |
|
| |
Moore Mitsun LVL 4
Viestien lukumäärä : 52 Join date : 25.07.2008 Paikkakunta : Spamadan
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) La Loka 18, 2008 9:20 am | |
| Olen valmis osallistumaan videon tekoon. Ja Frapsin ilmaisversiolla saa 30s videota. Sillä olen itse koonnut muutaman pelivideon. https://www.youtube.com/watch?v=ChIChjCWISIKatkonaista sillä tulee mutta jos kuvataan jtn 1vs1 taistelutilanteita ja esim läheltä kuvattuja dervun formeja (baltha, grenth ym) niin voisi saada ihan hienoa jälkeä. Musiikiksi jtn hyvää. | |
|
| |
Monk Spy LVL 4
Viestien lukumäärä : 90 Join date : 30.08.2008
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) La Loka 18, 2008 8:24 pm | |
| Sopii mulle mutta mistä saadaan 20 henkee Gh:lle? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) La Loka 18, 2008 9:43 pm | |
| |
|
| |
Caruz Zitoo LVL 6
Viestien lukumäärä : 179 Join date : 24.07.2008 Ikä : 32 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Su Loka 19, 2008 11:25 am | |
| Määräämällä jokin päivä jolloin kaikki tulevat hallille ja toistelemalla sitä pelissä mahdollisimman usein. Muistakaas ihmeessä ettei aikomuksemme ole varmaankaan saada kiltaamme naurunalaiseksi vaan on sen filmin kans oltava hieno. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Su Loka 19, 2008 12:00 pm | |
| tietenkin... emmäkää mitää pelle filmii haluu |
|
| |
Monk Spy LVL 4
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Su Loka 19, 2008 2:06 pm | |
| kelläs on sellanen ohjelma millä kuvata? | |
|
| |
Caruz Zitoo LVL 6
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Su Loka 19, 2008 2:26 pm | |
| Minulle aivan sama mitä ohjelmaa käytetään sitten mutta kunhan se ohjelma ei sen filmin aikana mainosta itseään :S Sehän se vielä puuttuisikin että 50% musafilmist peittää sen ohjelman logo xD | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Su Loka 19, 2008 9:13 pm | |
| Jos et halu itseään mainostavaa kameraa, sit ei käytetä ainakaa Game Camii. sain sen käsitykse et moorel on joku kamera, jtn semmost se puhu. |
|
| |
Caruz Zitoo LVL 6
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Su Loka 19, 2008 9:59 pm | |
| Juu no hieno juttu ja aikaahan on niitä ohjelmia metsästää jos kerran 2vk - 1kk aikaa ennen kuin se toteutetaan | |
|
| |
Moore Mitsun LVL 4
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ma Loka 20, 2008 4:15 pm | |
| - son of ninja master kirjoitti:
- Jos et halu itseään mainostavaa kameraa, sit ei käytetä ainakaa Game Camii.
sain sen käsitykse et moorel on joku kamera, jtn semmost se puhu. Eipä mulla nyt oo asennettuna mtn camia mutta frapsin ILMAISELLA kokeiluversiolla saa 30s yhtämittaista videota ja siinä ei ole logoja/mainoksia/kikkeleitä videolla. | |
|
| |
Monk Spy LVL 4
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ma Loka 20, 2008 4:29 pm | |
| Hyvä sillä sitten vissiin kuvataaan se? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ma Loka 20, 2008 4:59 pm | |
| viittiskö moore lataa sen? |
|
| |
Caruz Zitoo LVL 6
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ma Loka 20, 2008 6:55 pm | |
| pienissä pätkissä kun nauhoittaa niin hyvä tulee ^^ | |
|
| |
Moore Mitsun LVL 4
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ti Loka 21, 2008 1:58 pm | |
| - son of ninja master kirjoitti:
- viittiskö moore lataa sen?
Kyllä Moore viitsii. Ilmoittakaa sitten aika koska video kuvataan ja musiikit niin voin koittaa leikellä tuota sitten musavideoksi. | |
|
| |
Monk Spy LVL 4
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ti Loka 21, 2008 6:17 pm | |
| Joskus päivällä kolmen-neljän maissa luulen että on ihan hyvä? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ti Loka 21, 2008 8:16 pm | |
| k |
|
| |
Caruz Zitoo LVL 6
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ke Loka 22, 2008 6:44 am | |
| Riippuen päivästä niin tuskin suurimmallakaan todennäköisyydellä en tule pääsemään/ ehtimään kuvauksiin tuolla kellon ajalla :S Vähän ehkä riippuu tietenkin mutta mielellään ei tiistaita kuvauspäiväksi ja torstainakaan ei mielellään. Torstaina loppuu koulu klo: 16.00 ja tiistaina sitten kaksi tuntia lisää. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ke Loka 22, 2008 12:06 pm | |
| se on huono viikol, ku sillo monellakaan ei oo aikaa sillo. >ehottaisi et se video tehtäis Lauantain tai sunnuntain 4-8 aikaa Siin video tekemises kestää varmaa pari tuntii kyl, JOS siitä haluu hyvä nii ehk vähä pitempää |
|
| |
Caruz Zitoo LVL 6
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) Ke Loka 22, 2008 5:17 pm | |
| Ja eihän sitä mikään pakko ole saada sen yhden - kahden päivän aikana valmiiksi. Tärkeintä on nimen omaan se että siitä saadaan hieno ja vielä sitä aikaa pidentää se 30 sec pätkissä olevat nauhat. Viikonloppuna 4 - 8 tosiaan luulisi ja arvelisi että suurin osa porukasta ehtii tulla hallille harrastamaan HC (Hard Core) heiluntaa. | |
|
| |
Monk Spy LVL 4
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) To Loka 23, 2008 4:50 pm | |
| | |
|
| |
Moore Mitsun LVL 4
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) To Loka 23, 2008 5:56 pm | |
| - Caruz Zitoo kirjoitti:
- Ja eihän sitä mikään pakko ole saada sen yhden - kahden päivän aikana valmiiksi. Tärkeintä on nimen omaan se että siitä saadaan hieno ja vielä sitä aikaa pidentää se 30 sec pätkissä olevat nauhat. Viikonloppuna 4 - 8 tosiaan luulisi ja arvelisi että suurin osa porukasta ehtii tulla hallille harrastamaan HC (Hard Core) heiluntaa.
En tiedä tajusinko tuota viestiäs oikein mutta kyllä 30s pätkistä vaan saa aika hyvän videon. Jos biisi kestää esim 3min niin siihen menee n. 10 eri pätkää. Vaihtelua tulee mutta silti ei ole mtn 1s mittasia pätkiä. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) To Loka 23, 2008 8:47 pm | |
| 1 seka pätkii tehää 180 ------> <-------- >mut juu 20-30 seka pätkis tehää ne ja tehää vaa pätkii joku 8-12 niin hyvä tulee. >biisiksi ehdottaisin Dream Evil: the chosen ones (joka on tossa mun aimmessa aiheessa, siinä esimerkki videossa) ----->Jos kellää ei oo mtn sitä vastaa, nii oisin ilone<------ Jos toi biisi ei käy, niin ei ainakaa mtn final countdown tai we are the champion.----->liian useessa videos käytettyi ja ne on jo kuultu nii monee kertaa et ei niit jaksa<------- JOS TOI MUN EHDOTTAMA BIISI EI KÄY,TÄS ON JTN MUIT MITKÄ KÄVIS MYÖS -Dragonforce: through fire and flame -Dragonforce: heroes of our time -britney Spears: womanizer, Piece of me -(tää on aika huono videoo mut iha sama)--->50 cent: i get money ---->mieluite ottaisi ton Dream Evil: the Chosen Ones |
|
| |
Caruz Zitoo LVL 6
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) To Loka 23, 2008 9:04 pm | |
| FEAR MY THOUGHTS - blackness ( https://www.youtube.com/watch?v=wbb1SykDOmY ) Necroja jumalaton lauma taustalle hyppelemään niin hyvä tulee. Toisaalta musa on mielestäkinkin ehkä vähän turhan hard. Minä itse en henk. koht. millään tavalla jostakin syystä pidä tuosta the chosen ones kappaleesta välitä. Toisekseenkin jos me otetaan se sama kappale ja kilta teema niin eikös se ole lähes copy paste? Sitten nekin rodut vaikuttavat tansseineen niihin musiikkeihin aika paljon. Jotain satanillista mättöä + monkkien pyhää heiluntaa niin ei täsmää ei mitenkään. Monkeille sopii sellainen rauhallinen musa kuten ensimmäisenä mieleen tulee vaikkapa Enya, Enigma tai joku muu vastaava. Mesmereille sopisi ehkä parhaiten joku ruotsalainen homo bändi... Dervulle Joku pila ehk tai sitten joku kunnon disc popitus. Ja kaikil ei ole coll editionii Ranguille jotain kunnon räp/hip-hop Necroille metal, goth, heavy, rock ... Assassin Mies: Jotain saatanan tecknoa. Nainen: kunnon teini popitust... Warru Tähän sopii just sellanen wannabee so famous musa kuten juuri se the chosen ones Ritualist Arabialaista huoran kidutusta... Pragon Ruotsalaisten kansallislaulu ::. Pumppa min peppa, pa pumppa min peppa pa... Siinä taisi olla kaikki. Vaihtoehtojahan siis on ja huomatkaa miten saatanan tylsä filmistä tulee jos siinä sätkii vain yksi rotu... Jotain sellaista... legendaarista ja coolia musaa Ei ole kovin legendaarista mutta toinen suosittelema kappaleeni olisi KMFDM - Sturm Und Drang https://www.youtube.com/watch?v=S_u8zke-lTINecrot hyppimään ja warrut sitä kunnon tanssia vetämään niin hyvä tulee ^^ (Siis minun mielipide) Periaatteessa tuon musan taustalle sopii lähes kaikki rodut. HUOM!! Kappale oli kesän 2006 ehdoton suosikkini + warrior of sean ellen valehtele hänen puolestaan ^^ | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) To Loka 23, 2008 9:21 pm | |
| Jee mä saan "The chosen ones" >jotenki arvasi ton musa mitä näytit enneku katoi |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: youtube videon tekeminen (äänestys) | |
| |
|
| |
| youtube videon tekeminen (äänestys) | |
|